رویدادها
شنبه 4 خرداد 1398 سفر هیأت عالی رتبۀ دانشگاه پیام نور به افغانستان
در راستای اجرای تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه پیام نور و وزارت تحصیلات عالی جمهوری اسلامی افغانستان و به منظور تشکیل کمسیون مشترک دو جانبه و هم‌چنین بررسی فعالیت‌های دانشگاه پیام نور در افغانستان و تنظیم تفاهمات لازم و هماهنگی بین وزارت تحصیلات عالی افغانستان و سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان هیأت عالی رتبه دانشگاه شامل آقایان دکتر ابو الفضل فراهانی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر حسنی معاون اداری، مالی و عمرانی و دکتر میرزایی معاون بین الملل دانشگاه از تاریخ 16 تا 20 دی ماه 1395 وارد کابل شدند.
هیئت در طی اقامت در کابل به بررسی و بازدید از دانشگاه پیام نور واحد کابل پرداختند و از بخش‌های مختلف آموزشی و اداری و امکانات دانشگاه بازدید به عمل آوردند و نشست‌های مختلفی را با ریاست دانشگاه، کارکنان، دانشجویان، اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه داشتند. در این نشست‌ها مباحث مختلف در ارتباط با فرصت‌ها و چالش‌های دانشگاه مورد بحث قرار گرفت. هیئت عالی رتبه ضمن رضایت از وضعیت دانشگاه، قول دادند که نسبت به ارتقای ظرفیت و رفع دغدغه‌های مطرح شده تلاش کنند.
 
همچنین هیئت در این مدت دو نشست با وزیر تحصیلات عالی افغانستان در ارتباط با مشکلات مطرح بین دانشگاه پیام نور و وزارت تحصیلات داشتند و وزیر محترمه تحصیلات برای کمیسیون مشترک وزارت تحصیلات عالی و دانشگاه پیام نور هدایت‌های لازم را برای بررسی مشکلات ارائه دادند. بعد از دیدار با وزیر سه جلسه کمسیون مشترک وزارت و دانشگاه پیام نور برگزار شد و در نهایت به تفاهم نامه اجرایی بین دانشگاه پیام نور و وزارت تحصیلات عالی افغانستان منجر شد.
 
هیئت عالی رتبه دانشگاه پیام نور دیدار با معاون دوم رئیس جمهور افغانستان آقای سرور دانش، معاون دوم ریاست اجرائیه جناب آقای محقق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان و بازدید از دانشگاه کابل و نشست با رئیس و هیئت رهبری دانشگاه کابل را در طی اقامت در کابل داشتند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر